Szanowni właściciele mieszkań
i członkowie Spółdzielni Mieszkaniowej „Łobzów”
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Łobzów” uprzejmie informuje, że w najbliższym czasie rozpocznie przygotowywanie projektu Planu Remontów na rok 2019. W związku z tym członkowie Spółdzielni oraz właściciele mieszkań mogą składać pisemne opinie oraz wnioski na temat potrzeb remontowych poszczególnych nieruchomości w terminie do dn. 10.08.2018 r.
Zarząd Spółdzielni informuje, że projekt Planu Remontów na kolejny rok będzie opracowany w oparciu o:
- ciążący na Zarządzie Spółdzielni obowiązek jak i odpowiedzialność za utrzymanie budynków w należytym stanie technicznym w świetle in. Ustawy Prawo Budowlane;
- zapisy obowiązującego Statutu Spółdzielni;
- zalecenia wynikające z rocznych oraz 5-letnich przeglądów budowlanych budynków Spółdzielni;
- zalecenia wynikające z okresowych kontroli dźwigów osobowych przeprowadzanych przez Urząd Dozoru Technicznego;
- środki finansowe zgromadzone na funduszach remontowych poszczególnych nieruchomości;
- środki finansowe zgromadzone na Centralnym Funduszu Remontowym;
- opinie i wnioski członków Spółdzielni oraz właścicieli mieszkań;
- uchwały i wnioski przyjęte przez Walne Zgromadzenie;
- opinie i wnioski Rady Nadzorczej oraz stałych Komisji Rady Nadzorczej;
- potrzeby napraw i remontów wynikające z bieżącej eksploatacji budynków.
Ostatecznie przygotowany projekt Planu Remontów zostanie wyłożony do wglądu dla członków Spółdzielni i właścicieli lokali oraz przedłożony do uchwalenia przez Radę Nadzorczą Spółdzielni.
Propozycje i wnioski do Planu Remontów można składać w każdym czasie. Niemniej wnioski złożone do dn. 10.08.2018 r. zostaną rozpatrzone w pierwszej kolejności, w trakcie sporządzania Planu Remontów na rok 2019.
Z poważaniem
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Łobzów”